► DOPRAVA ZDARMA při nákupu nad 7 000 Kč!

► DOPRAVA ZDARMA při platbě předem pro značky Tropico, Slumberland, Ahorn, Curem a Dreamlux! Víc o dopravě tu.

Dotazy a odpovědi

Jsme rádi, když s námi komunikujete, své zákazníky si vážíme.

Koupit matraci přes internet? To myslíte vážně?

Samozřejmě. Jsme v tomto ohledu přesvědčeni, že při vhodném informovaném výběru je to dobrá volba. Když přijdete na prodejnu, máte k dispozici všechny možné matrace k vyzkoušení? Víte, jak se budete cítit po měsíci spaní na dané matraci? Nemyslíte, že prodejce na prodejně se vám bude snažit vnutit hlavně to, co má zrovna v obchodě?

U nás máte naprosto široký výběr matrací, při koupi vám rovněž dobře poradíme, o své zkušenosti se s vámi rádi podělíme, vysvětlíme. Matrace nepůjčujeme, ale u těch nejkvalitnějších matrací je možnost dohodnout předem měsíc dlouhou lhůtu k otestování, u běžných matrací platí stejné pravidla jako při nákupu jiného zboží přes internet, které je možné neporušené vrátit nebo vyměnit. Samozřejmě vám při dodržení veškerých nutných pravidel vrátíme plnou platbu za zboží. Vše najdete v obchodních podmínkách našeho internetového obchodu.

Kdy dostanu fakturu?

Fakturu obdržíte v elektronické podobě ihned po zaevidování platby v objednávce. To znamená

při platbě kartou: ihned po zaplacení,

při platbě bankovým převodem: po připsání příslušné částky na náš účet a po spárování platby s Vaší objednávkou,

při platbě na dobírku: po přijetí platby od dopravce, který Vám doručil zásilku a převzal Vaši platbu a spárování platby s Vaší objednávkou.

Když je uvedeno u matrace expedice do 10 dnů, je to opravdu celých 10 nebo to může být cca i 5?

Ano, může to být i méně.

Proč se dodání atypického rozměru matrace/postelového roštu opožďuje?!

Není možné skladovat veškeré množství objednávaných rozměrů matrací a roštů. Uvedené doby k odeslání atypických a neskladových položek na stránkách našeho internetového obchodu jsou orientační, do výroby se objednávky zařazují v pořadí v jakém jsme je obdrželi a poté odeslali výrobci. Jednotliví dodvatelé dělají vše proto, aby Vaši objednávku vyrobili načas, někdy to ale není možné kapacitně, takže konkrétní termín dodání záleží od vytíženosti výrobce v čase objednání.

Co když už nechci čekat/chci zrušit objednávku?

Napište nám co nejdříve, že si přejete objednávku zrušit, peníze Vám vrátíme. Vaše objednávky jsou pro nás závazné a jsou zadané do výroby, kterou je nutné tím pádem zrušit.

Co když mi matrace, kterou jsem si objednal, nevyhovuje?

Tak jako u jiných druhů zboží objednávaných přes internet, můžete vrátit i matraci. Platí zde stejné podmínky. Kromě neporušenosti výrobku je potřebné uchovat nepoškozené sériové číslo výrobku a veškeré přibalené letáky! Vrácení si zabezpečujete sami, včetně úhrady poštovného. Více naleznete v našich obchodních podmínkách v bodě 5. Je možná i individuální dohoda, záleží ale od situace.

Změřil jsem špatně postel.

U některých rozměrů není problém, vyměníme. Zavolejte, probereme to.

Má certifikát?

Pokud se jedná o matrace, každý výrobce při prodeji svých výrobků musí splňovat základní standardy zdravotní nezávadnosti, proto má každá potahová látka, matracové pěny a další použité materiály certifikát, minimálně základní Öko-Tex Standard a další.

Matrace má jinou barvu pěny!!!

Každý výrobce matrací bez výjimky si uplatňuje výhradní právo na změnu barvy matracových pěn či potahů, které namají vliv na užitné vlastnosti výrobku. Barva pěny neovlivňuje tuhost, ani jiné užitné parametry matrace. Rovněž se to týče povrchové profilace, která může mít jiný tvar, ale stejný účinek.

Prodloužená záruka

Pro využití standardní dvouleté záruky není nutné dělat nic, pro uplatnění prodloužené záruky je ve většině případů nutnépo zakoupení zaregistrovat výrobek na stránkách výrobce. Bližší informace vždy naleznete v letácích přiložených k výrobku.

Pokud jste nenašli svůj dotaz zde, napište nám na info@dreamlux.cz nebo napište přes kontaktní formulář. Těšíme se na vaše zprávy!